Monday 16 April 2012

parfume baru....





tq en.babah....xsia2 aku teman dia marin...tetiba ja tnya nak perfume ka?haha....tp mmg pun dua2 org nih ketandusan fefume....akunye mmg ada lg...tp tah cmna tmpat (punat)spry tu lucut tah ilang kemana..aku ingt ni sapa nk sabotaj aku....hehe...rupa2nya en.babah ngaku.dia bagi jatuh..munjuq la xpecah botoi..mau tidak harus harum semerbak bilik kami tuh....ooooo....klu ibu xtnya,babah xvkp yea...tp xpa la..xjd marah..sb dh ganti....

sbnrnya DKNY (Fresh Blossm) tu mmg antara dlm list aku dh...suka la weh bau dia..tp memandangkan fefeum aku ada lg,so duk diam2...simpan wet banyak2....(haha...byk ke duit ni). aku start terbekenan masa tu kazen aku dia beli set miniature ada 5 bau kot,xhengat la mak..aku rembat la hat pink ni...bila pkai aku rasa 'suite' la ngn aku....haha...jodoh kami kuat..ngeeeee.....nk ckp bau cmna pun aku xtau describe...tp kena la ngn aku.sblm2 ni fefeum aku bau manis2....auwwww.....

Be Delicious + Fresh Blossom

eh...eh....nape ada 2 ketoi nih DKNY ni...hamboi....agak2 la nk pau pun kannn...heheh....tak..tak...aku xsetamak tu yea....masa kami p kelmarin,mmg ada promotion set ni...2 ketul ni 30ml x 2 = RM 225...murah la kan...dpt 2 bau lak..tp promoter tu ckp yg ijo tu (be delicious) tu for men?eh...ye ke?aku bau lembut2 jerk sesuai kah???....erm..ok...ok...hat tu amik la kt en.babah since dia pun xdak fefeum nih... klu nk beli yg 50ml (aku mmg akn beli 50ml je...sb cepat jemu) rege dia RM 230...so yg kami beli nih kira murah la...hihi....bestbuy lak tu...xdpt la baucer RM20 tu...pastu dia nk kasik lotion kot free gift...ah...ahkak xnk la dik oi..akak nk miniature gak...so,dpt la 3ketoi ...hihi.....

fantasyku dh tercabut punat spray...sygnyaaa

No comments: