Wednesday 1 January 2014

welcome 2014.....


Bismillahirahmanirahim....

Assalamualaikum.....dipermulaan tahun baru.hari baru..smoga perjalanan kita semua dipermudahkan untuk menghadapi tahun baru ini.. bertambah rezeki,diberi kesihatan yang baik serta bahagia bersama yang tersayang....

agak lama aku xmenulis..rs kekok plak.huhuu...

2013 byk meninggalkan suka duka..yg manis elok dikenang yg pahit biarlah ditelan...xgitu....tp...yang pahit itu juga la yg mbuatkan aku lemah,lumpuh bila mengenangkannya...

untuk pengetahuan kwn2....aku xkan lupa smpai bila2...2013 betul2 menguji kesabaran aku serta keluarga apabila satu2nya permata hati,hero kesayangan kami...telah pergi buat selama2nya...ayah yg kami kasihi pergi tanpa tinggalkan pesan..perginya secara diam2...(dh mula sebak ni)...Insyallah,andai aku kuat (akan cuba kuat) aku akan menulis perjalanan ayah ke pencipta-Nya..sgt menyedihkan....

syuhhhh...syuhhhh....sedih p main jauh2 na....meh kita mulakan hari ni yg baik2 saja..moga2 khabar baik2 ni akan menemani kita smpai bila2.. azam? haha..xyah tnya la..azam thn2 lepas2 nu pun tah kemana.jom kita audit diri.baiki diri ni dlu.....

 




No comments: