Tuesday 17 January 2012

auto @ manual??

erm.....tetiba ja rs nk ckp bab ni.sb td masa otw mai keja buka hotfm.tp xsempat nk abes pun topik dh smpai opish..maklum la.bkn duk keyell nk hadap jem bagai.rsnya tekan mnyak xdan masuk gear 5 dh smpai..hehehee..(nk gtau umah dekat ngn opish)/...motipppp???

alaaa...aku bknnya nk cita bab umah dekat pun.juz nk share korang suma...mst ada keta fav masing2 kan?klu korang prefer manual @ auto??err...aku?ehhehee...dolu2 zmn ngaji lum keja tumpang bawa keta mak.manual je.ye la kancil 850 je pun...tp jgn xtau byk jasa wooo....bkn sembarangan.ngn kancil tu la dlu aku smpai ke menara gading..ehhehehee....pastu auto...SUMPAH....xpenah lg try bawa.aku bpendapat mcm susah ja.risau manatau tlebih tekan mnyak...hahaha..kolotnya pemikiran aku dlu kan.bila aku tgk my sis drive auto cm best jer.tp aku still manual.mcm lg mudah.korang???

tpkan selalu klu auto ni mst dikaitkan ngn kaum hawa.sb mudah keja?yeka?sb dr pemerhatian aku la.klu someone tu start bw auto.dia mmg susah @ xbole langsung drive manual?ni pengalaman dr kakak n adik aku la.so,aku mmg rs bangga la sb leh drive manual.

then bila aku dh kawen.nak gak la pkai keta sndiri.Alhamdulillah walaupn bkn jenama import syukur la malaysia pun kan.dpt la kt aku sebijik.tp?manual ke auto???haha...yg ni sb aku beli special edition punya mmg AUTO.amikk kau.xpenah2 drive.tp sb dh keta sndiri..lantak la kan.rosak nt encik somi baiki..hahha....

rupa2nya AUTO lg la relax...dan aku pun jatuh chenta ngn auto.smpai dh jd belagak xmo nk bw manual lg..ngeee..bila blk umah mak...kancil tu ku pndang sepi jer...ehhehe..teruk betul....


p/s: tiada gmbar yg bkaitan utk dikongsi...

No comments: