Monday, 24 December 2012

Sakit tengkuk!! Bantal yg salah!!

Ohooiiii......(Ala2 lagu m daud kilau)....
Arini sgt la xbesh....bgun2 tetiba ja..xbole toleh kiri...eh...smlm ok ja...huhuu...ni mst salah bantal....ooo..bantal gak...abeh tuan tanah xsalah eh..org kata klu bgn tu ada sumthing wrong ngn tengkuk a.k.a leher maknanya jatuh bantal lah...xpaham?erm...cmni la.korng yg tdo buas tu.masa nk tdo tu sopan je.bila mai pagi...hah amik ko...kpla ada kt kaki katil dh..ehehe...over lak cntoh..

Eh..eh...aku xde la tdo buas mana pun.ok ja.mcm mana tdo smlm.pg ni tempt tu gak.xperasan lak.jatuh bantal ke x..huhuu..tp sakit la wei...xleh nk toleh kiri...nasib la.sapa yg pggil aku arini.aku xsombong ok.tp nk paling tu ada masalah...

Nasib la sapa duk dekat aku..sb peneman aku yoko2 ni hah.xtau la apa lg nk buh..takat skrg ni dh 4x aku sapu,memula ja rs panas2...tp xbaik gak...waaaaaa....cmna nk wat keja ni....ni dh merebak ke kepala lak..bdenyut2 ja rs....amboi...

Org2 ckp tmasuk la mak aku.klu jatuh bntal tu.petua dia nk baik.kena jemur bantal yg kita tdo tu.aku dh mai keja ni.sapa nk jemurkan??wawaaa..pastu skrg ni hujan je kejanya...wawaaaa....lagi...

Tnya en.babah...bila eh nk baik?korang tau jawapannya? 'Erm...ibu buat la xtau je..nt baik sndiri'...huhu...ingt nk kurng sakit.tmbah lg sakit adalah....demmmm..

#xpe yer en.babah...ada ubi ada batasnya.....sambung sndiri...nk p lap aiqmata jap.....

YOKO YOKO ~ byk kali dh ni sapu.xkurang2 ni..maunya aku pulas2 leher ni bg cepat baik..huhuuu (sesaje je buat background pic bartandang adik...ngeee)

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: