Monday 31 December 2012

Bye 2012...apa azam anda?

Tggai lebih kurang sejam ja lg,2012 akan melabuh tirainya....Selamat Datang 2013!!....smoga yg manis di 2012 dijadikan kenangan abadi di sanubari dan biarlah yg pahit itu ditelan,biarkan ia berlalu pergi & usah dikenang lg....

Apa azam kwn2 ya??mesti asal thn baru ja dh pasang azam..bkn 1-2,tp 10...amboi....klu tcapai suma bagus lah...respek la u'oll....klu xbole pun xpe.bkn dosa pun khenn...hihii....org yg ada azam ni,ada matlamat idup...ok wat??

Aku?aku nye senang je.azam thn baru aku..mana yg xcapai thn sebelumnya aku carry fwd je thn akn dtg..ok x cmtu??ececee...rahsia la kunun.xnak kasi org taw eh??? Eh,xde la...

Cuma aku mengharapkan thn baru,rezeki kami sekeluarga makin bertambah...kehidupan makin baik dengan kasih syg serta kebahagian yg mengiringi perjalanan hidup ni...dan mengharapkan sebagai hamba yg kerdil ni smoga amalan dpt ditingkatkan dan diterima olehNya....Insyallah....

Bye 2012

Welcome 2013

#bertambahlagilausia
#boletakangkatutakberubah???

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: