Monday, 20 February 2012

opsss...dh pnjang akal yer.....

ehem.....semenjak2 nk masuk usia ke setahun ni bkn main lg kan anak ibu ni.aktif ke sana sini...jenuh aih ibu duk ligan kejar kan...mentang2 dh bole pggil abang kan....maklumlah dh beso (haiippp...xde makna len ok!! wafiy stil adik n abg) kikikiiiii....kena tipu u'oll......

klu ari tu aku ckp merangkak dh makin laju..skrg lg maju dh pndai pnjat tangga....pantang nmpak tangga..laju je ko ye nak oi nk manjat...adui.....tp baru amatur lg..takat setangga je (betoi ka maksudku ini) lebih pada tu dia taw lak takut..hahahhaaa....pastu cm besa la..nk trun perlukan bantuan,wat2 tangisan marhain lak..klu aku wat derk ja...mau dia gagah gak nk trun...so,aku mmg kena cepat la..satg ada yg tgolek...ni nmpaknya ibu kena bkerja lg keras asyik tgk ko je la wafiy oii..xyah wat kojer len ya...xpe..ibu kan sabarrrrr...grrrrr....





yess...yess...tangga..

iskk..berani ka nih....klu jatuh ibu xmarah kott

klu jatuh,sakit tak??

ecececee...dan lg posing naa...

cancel la..rescue dh mai bg bantuan
hehe....lucu lak bila aku tgk pnjang akal dia tp penakut xhengat.....mujuq umah aku xde tangga bagai...ni masa p umah mummy dia (kakak sulungku)...


erm....dah xde tangga klu kt umah dia wat pesen nih plak...










tunggu

































tadaaaaaaaa.......

















sajakan nk bg ibu tkejut..p masukkan kaki kt pintu grill tu..




pasni ibu masukkan adik lam bakul baru tawww!!!!

ada wafiy kesahhh ibu???

1 comment:

anisalya said...

macam2 la si kecik ni. hehehe...