Thursday 1 March 2012

Dating berduo...

eceh....feling honeymoon lak khenn...ala apa salahnya kan kuaq berdua ngn somi...tp bkn lah pegi manapun..pegi mkn jerk...eh..eh...tu pun nk bukak entry gak ker..apo la kannn....ehhehehee..nk baca..sila.silaa....taknak sila tekan butang pangkah...;).

erm...semlm pas blk keja tekak ni jd omputeh sat.rs nk western lak.trus la tingat en.babah slalu lepak ngn mber kt 1 restoren tu...apalg request la..wat2 teruk sket....kbtln mmg si dia pun lapo...xmkn haruslah kata OK kan...tempat??erm.....bkn jauh pOn..dkt sgt ngn umah...kentut pun dgq u'oll...tp xde la nk p jln kaki lak kan.sb smlm seharian ujan kt cni...haruslah berkereta....aku rs klu bw manual lum smpat masuk gear 5 kekdahnya smpai la...hehe...(baguskan nk lepak pun dekat ngn umah = puji ker?).restoran ni bkn lah beso pun...besa2 jer...tletak tepi jln besar...namanyer 'pkok buluh'..eh..aku cari pokok buluh xnmpak pun???tah lah...dolu2 ada kot...tp dh tebang nk abdikan nama trus letak restoran.......(apo ko repek ni jah oiiii)

meh aku shared pic mkn smlm eh...(sila lap air liur yg meleleh tu yer)

en.babah punya 'teh sabah' - eh xrs sabah pun

aku=teh o jerk

aku = 1/3 lamp chop

en.babah = blckpapper steak


burrpppp..Alhamdulillah.....knyang..tq ya bw saya mam kt cni.....tp tak abes pun....besa la time nk p tegedik2 smpai xsempat org nk tgk berita kt tv pun...ngeh...ngeh....meh cni aku review makanan;

                                            
food       : 6.5 (steak agak liat sket,lamb okla..
location : 7.0 (bole pilih nk duk pondok2 harus lah romantik de amore)
price      : 8.5 (xhengat la sb org blnja..tp murah la yg aku rs)




klu dh sudah mkn haruslah xtvt wajib ni yg aku soka tp en.babah kureng....hahahahhh


bergambo.....ececeee...en.babah xpndang kamera pong!



alamak....mana budak tecik tu????ehehhee...kena tggal la.ibu n babah nk mkn smbil suap2 mulut...klu dia ada harus berperang....sb skrg dh pndai tgn tu capai segala2nya.....budak tecit ada cni......











*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




duk umah ngn tok n wan smbil memesah moto kesygn...okbai





p/s : u'oll ari ni aku dh start rasa sengal2 badan..abes lenguh dari pinggang ke kaki...(amekkau penangan  kambeng) mencikk...ahhhhhh

2 comments:

Zalinda Zainol said...

kdai western mana ni...mcm menarik ja...i pun nk p dating gk....keh3

luvlymaira said...

za:ala u pon tau tmpat ni.nk dating?awww....hbq la sama nk p usha...hik..hik