Sunday 11 March 2012

hepy bufday sayangku!





hepy besday to u...hepy besday to u...hepy besday to my darling...hepy besday to u.......

Alhamdulillah, syukur....anak ibu MUHAMMAD KHALEEF WAFIY dh ckup setahun (100312)....rsnya cepat betoi masa blalu...parut caeser pun masih berbekas...hihi,(nt ada masa aku buka entry suka duka deliver budak masham nih...).....tp xpe,kerana my syg ...ibu redha jer....apapun ibu sentiasa doakan yg terbaik utk wafiy...ibu & babah syg wafiy sgt2...syg kami tiada penghujung..smpai bila2...(ehem..bajet esk2 anak da besaq..sila baca entry ni ok....ngeee)

klu ikut perancangn asal...aku n en.babah nk p bcuti on that day...kbtulan...byk lak kenduri ari sabtu n ahad..kena lak knduri kwn2...en.babah decide kita tunda ja la..aku menurut perintah jerk...munjur la kan...wafiy lak bru pas demam.skrg da sket2 batuk n selsema...ada hikmahnya tuh...

memula aku ingt nk p celebrate kt SR je.tp aku taw 'lemak manis' aku ni mana la reti mkn kek bagai..erm...klu bw pun ada hari mood xelok mau riuh dlm SR tu...ish..cmna nih...(wat teruk lak kan maknyer..padahal anak bru masuk 1 thn)..tetiba ari jumaat tu en.babah sndiri cadangkan..kita tempah kek la..mkn kt umah ngn mak ayah..ajak skali my sis...buat family kita dh la...owh...i like..ok gak kan.wat kt umah..lantak la tunggang terbalik pun...ada sapa kesahhh??? ;)

mmg punya la pyh time nk motong kek ni..maklumlah bkn pham bahasa lg nih...men kpla dia jerk..xper..xper nak...ari ni kan ur big day...belum sempat nk potong kek..cepat je tgn dia capai..abes la comot...tu lum kaki naik ats meja..huh....nt adik dh cerdik sket bru la ibu wat majlis pggil kwn2 yer...aduhai anak....

wah posing dlu sblm tiub lilin...



ish..wat gaya apatah nih

jap jer nk pkai topi bagai nih....

aksi manja bsama si 'tunang'

meh kita potong bersama2 yer syg...

ibu yg tiup lilin..ibu yg potong kek ..haha

No comments: