Friday 23 March 2012

Jom lyn cita ni! BUNGA-BUNGA SYURGA


slot zehra TV3
Jumaat (9.00pm)
 
aku kn stok2 cita melayu yg ala2 tragis gitu,pastu xtahan berlinangn la aiqmata..pastu cepat2 lap ngn ujung baju takut org nmpak..hehehee.....tah cmna aku rasa cm besh ja cita ni masa tgk iklan (padahal epi 1 haram xtgk pon-den lupo)...bkn sb ada che ta (Rozita Che Wan) occay....byk pelakon baru yg aku pon xkenai..ada la 2-3 kerat kot yg tau..cm Johan As'ari,Eizlan yusof..

cita dia lebih kurang mcm mkn harta anak yatim la...Nauzubillahiminzalik,berdosa u'oll..hish..mntak simpang......klu korang nk tgk betapa kejamnya che ta (mak sedara bebudak tu) menganiaya budak2 3org ni..jom la tgk mlm ni k....aku dh set pala otak koi 9mlm ja tlg jgn kaco line aku yea....hihi...tu pon lau 'lemak manis' xwat perangai...

kejam kan che ta
dok lam stor sblm mak/pak sedara diorng tau yg diorg de harta
wawa zainal;en.babah siap tnya..eh sapa pelakon ni???EHEMM

aku mls la nk kasik sinopsis...juz hints dh ler...kang aku beria cita u'oll kata xbesh pon..kang kata aku ada share ngn Suhan Movies lak dok pomot cita dia kan....cita ni xde la melampau besh...sb aku pun baru tgk 1 epi...tp aku rs ada benda yg bole jd pengajaran kot...eh..insap jap....klu nk tau cmna jom la lepak depan tv mlm ni smbil mkn kacang kuda smbil lyn cita nih....lau ader mak apak mertua..silalah bergaya sopan yer saudara saudari sekalian...sb cita ni konsep dia de islamik2 sket.

No comments: